טיפים לבין הזמנים • איך ומה כדאי לארוז לחופש

    מרים דרורי No Comments on טיפים לבין הזמנים • איך ומה כדאי לארוז לחופש
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רגע לפני שמסובבים את המפתח במנעול דלת הבית, אתם תמיד נזכרים בעוד ועוד דברים ששכחתם, מברשת השיער של הילדה, או מברשת השיניים של האבא, הבקבוק של התינוק או הכסא של הקטן. מרים דרורי עושה לכם סדר בראש ומלמדת איך להצליח לארוז ולהתארגן לנסיעה בלי לחץ, ובלי לשכוח כלום.

     

    מה לארוז?

    דבר ראשון כדאי לקחת כל מה שצריך, נשמע מצחיק? אבל כן, קחו איתכם את הדברים שאותם אתם צריכים, אל תגידו מקסימום נקנה בחוץ. את המותרות של קניה בדרך תשאירו לדברים שאתם רוצים, לא לדברים שאתם צריכים.

    שמפו, משחת שיניים, טיטולים או תחליף חלב, יש מגוון מוצרים נוספים שאתם משתמשים דווקא במותג מסויים, קחו אותם איתכם ואל תסמכו על המזל.

     

    רשימת ציוד

    בימים שלפני הנסיעה, הכינו רשימה מפורטת לכל בן בית המצטרף לנסיעה. כך תוכלו לוודא שלא שכחתם כלום וגם לוודא שאתם לא לוקחים איתכם דברים מיותרים ללא כל צורך. בנוסף, תעזור לכם הרשימה גם באריזה לקראת החזרה הביתה.

     

    אריזה

    אם אתם יוצאים עם הילדים, מומלץ לפצל את התיקים ולהקצות תיק קטן לכל ילד מעל גיל 5, כך תוכלו לוודא כי כל הציוד לכל ילד מוכן ונמצא בתיק, ותעניקו לו תחושה של בלעדיות על התיק 'שלו'.

    שיטת אריזה זו גם תקל עליכם במהלך הטיול במעקב אחרי מצב הבגדים והחפצים של הילד.

     

    ילדים

    ארזו תיק עם משחקים לילדים. ילדים משועממים הם המתכון להרס של כל ההנאה בטיול או בנסיעה. הכינו תיק עם משחקים והפעלה לילדים ותיהנו מטיול שקט ורגוע שגם הילדים יהנו.

    תיק יחודי לילד גם מקנה לו תחושת אחריות ובגרות, זה התיק שלו.

     

    אוכל

    שימו לב כי בהרבה מקומות לא ניתן להשיג את האוכל אליו אתם רגילים מהבית, למבוגרים גם אבל העיקר לילדים האוכל הוא נושא חשוב מכיוון שילד לא שבע הוא ילד לא רגוע, ואם תניחו לו בצלחת אוכל שהוא לא אוהב, הוא לא יאכל.

    כדאי להתארגן מראש עם מספר מוצרי מזון בסיסיים האהובים על הילדים, כך תוכלו לוודא שהילד שבע ושמח ואתם ממשיכים ליהנות מהטיול.

     

    מסלולים

    אם אתם מתכננים לצאת למסלולי הליכה, קחו בחשבון שלעשות מסלול הליכה עם בן השנתיים על הידיים הופך את ההנאה לסיוט. מומלץ להתארגן מראש עם מנשא לילד המותאם לגב שלכם, כך תוכל ו לסחוב את הילד וליהנות במקביל מהטיול או החופשה.



    0 תגובות